mirazkennel

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av anna - 3 oktober 2010 20:44


Helgen började med 23 timmars arbete, helt ok   

har även jobb 3 helger till i oktober och som tur va blev jag ledig på sophias fest i Lövåsen dag   


sen ringde stackars Erika och bertättade att Jossan inte gjort nr2 ätit eller druckit sen fredag kväll, detta va lördag dag och bara låg i hagen och boxen..

Jaha jag såg 1000lapparna flyga iväg   och även att detta kunde leda till att en av mina bästa vänner kanske somnar in..

Fallet blev att disriktsvet åkte ut till Lillerud, vi mötte upp i samband med att vi va ute och gick med henne.

mycket riktigt, INGA tarmljud!!

Sprutor, sparklinor och hela armen i arslet blev sedan nässond till magsäcken med någon schysst lösning så besvären ska släppa..

Nu mår Jossan iaf bra och är sig själv igen, jag är överlycklig   


detta fortsatte med Arvikamarten, strumpor, dillskruvar en keps blev resultatet.

Kalas på Killingen på kvällen

idag hundträning..och möte

Qase börjar bli riktigt bra nu.. körde lite hoppövningar med henne och hon är snabb smidig och lyhörd.. jag älskar att träna den hunden..


Billy va bra på KF men jävligt het

Mira skötte sig som alltid..


helt enkelt en något fattigare men nöjd helg detta

nu blir det att leva söndagen för i morgon kommer måndag igen


kram 


Ovido - Quiz & Flashcards