mirazkennel

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av anna - 13 oktober 2010 23:40


Jag har ett mål, jag vill träna på ett visst sätt men känner jag glider ifrån detta endel..

Som tur är läste jag Linas blogg och fick mig nytändning!

Här kommer sidan

http://hundtranaren.nordicshops.com/


Jag vill verkligen att Qase ska bli en bra hund.. kanske har jag för mycket hundar så det inte blir nått av nått??

Jag måste skärpa mig..

JAG har EN chans och den måste jag ta vara på... gammal kommer jag ändå bli och någon fikabrud är inte att tänka på.. och hinna med vänner då??

som tycker jag är hundgalen och tokig?

Jag får helt enkelt gefan i Gevalia certen och vara effektiv!!

Bara det att jag får så dåligt samvete för allt.. alla ska tränas och Billy som va nr 1 förut som tittar på mig med sina gudomliga ögon förstår inte alls varför inte han får träna mest   


Jaja nu är det skärpning!!!!

undra hur ofta jag säger det?


iaf idag va det månads tävling på klubben.. årets sista..

Mira VANN!!!

Hade faktiskt bra fart och jag halka bra omkring   

Billy ska jag lämna till brorsan några dagar så han får bli bortslämd ordentligt

Så här ser ett av hans mobiluppladdade kort ut på facebook sen sist

  

Älskade mysiga hund!!

För övrigt är billy väldigt pigg å fräsch.. det trodde jag inte i våras   

Nu ska jag ta natten..

Kram på er

Ovido - Quiz & Flashcards