mirazkennel

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av anna - 11 oktober 2010 18:24


På en helg händer ändå ganska mycket


Qase har börjat löpa och fick vara med hela jobb passet, köpte henne en söt trosa   

jobba 22 timmar

Städdag på klubben

Bada alla 3 hundar (N bada sin)

Dammsugit..lika hårigt igen så nu har jag dammsugit igen

Man får kanske inte glömma diska varenda jävla sekund   


Denna dag började med sovmorgon men får aldrig sova tills jag vaknar utan någon väcker mig.. det där med att sova tills man vaknar är tydligen ett minne blott, fast då sover jag inte så länge heller

  


Drog sen med N till världens gulligaste Jennie och fika och träffade Isak..GUD så stor han blivit   

Nu håller jag bara tummarna att transplatationen till Isak blir av  och att allt går bra med både pappa och barn   


Sen åkte jag till apoteket för att köpa de nya läkemedlet för ACNE.. ska vi se annars blir de grillen i vinter.

  

Har inte hört någon som använt det men jag håller mina tummar iaf   


Nu tonar jag håret återigen och därför får lite tid till att sitta här.. förra gången gjorde jag de hos frisör för endast 620kr nu fick jag köpa färgen direkt som egentligen inte är tillsalu men iaf betalade jag 160kr för detta..    lite skilnad måste jag säga... TACK TACK

Nu blir jag lite gråhårigare igen..förhoppningsvis lite längre..

men både silverschampoo och inpackning kanske hjälper lite??

det värsta efter alla dessa slingorna ...   


Sen ska jag gå promenad med Jennie och Izon... denna måndagen är tillbaka som vanligt!


kram på er





Ovido - Quiz & Flashcards